ANUGERAH YANG MAHA ESA

ANUGERAH YANG MAHA ESA

Wednesday 25 January 2012

SELAMAT ULANG TAHUN PERKAHWINAN YANG KE 3

pejam celik pejam celik xsangka aku dan my hubby dah 3thn cepat betul masa berlalu.....
tapi macam belum lengkap jer perkahwinan aku nie 
ye lah masih belum dikurniakan cahaya mata
(YA ALLAH tabah kan hati aku)
mudah-mudahan tahun ini aku ade rezeki nak dapat zuriat....
tahun nie paling simple sambutan ulang tahun aku...
tanpa gi mana2 duk rumah 
sempoi kan 
ini je yang mampu buat masa ini....
dulu lain 
xpelah semoga tahun ini rezeki bertambah....InsyaAllah

 alamak gambar terbalik xpelah nie jer untuk ulangtahun perkahwinan kami
 ops nie sekadar hiasan jejalan dengan mak dan ayah di nilai 3
biasalah org suka warna purple apa saja yang purple semua ambik nie nasib baik xkena marah 

2 comments: