ANUGERAH YANG MAHA ESA

ANUGERAH YANG MAHA ESA

Monday 10 October 2011

Alhamdulillah

hai
saya kembali semula setelah 2minggu xtulis aper cuti panjang wok.....
start cuti balik mendi keesokan harinya balik seremban...
jumaat 30.09.2011
gi melaka tidur home stay  best gi tepi laut tapi cuma ada 5org jer....my hubby,along,mak,dgn ayah
 umah besar bilik 4 tapi dduk 5org....buat keje terakhir utk hantaran along berinai siap....kul 2pagi ambik wawawkkawkkakwkakwkakwkakwkakwkwaaakkakwkwkaaakkk
sabtu 1.10.2011
aku dgn my hubby buat BBQ sbb boring, so kat situ banyak ikan fresh......nak tunggu waktu along nikah lepas asar...kul 1 baru sampai tuan besar...dgn pak uda (solo2jer).....sebelum asar bertolak ke masjid, ramai juga jiran yang datang untuk menghantar along nikah ....(cik shabudin dgn cik ani,cik zah dgn cik mad serta anak dgn cucunyer, cik mad zin dgn isteri serta anak menantunyer)
lepas asar kul 5.30ptg sah along jadi suami kepada k.long rozhana....... tuan besar balik dulu sbb nak mandi so kite org tunggu along....(setia menanti).......malam ada berinai sekali lagi gi.....lepas abis malam tue gi BBQ lagi...wakwkawawkawakwaakwkaww dgn cik din serta cik ani....
Ahad 2.10.2011
ramailah yang tiba....waktu pagi BBQ sekali lagi seronok gila walaupun aku letih....pak uda sampai, diikuti mak teh, diikuti pak usu...
so hantar rombongan bersanding....
datang balik ke home stay tue utk bebudak tue mandi pulak
(tuelah suruh dtg awal xnak kan rugi...aku xmandi pun terus tidur dari kul 4.30 sampai kul 5 jer...
Isnin -jumaat
bertukus lumus untuk menyiap bebarangan utk tetamu......tuan besar balik ari khamis pastu jumaat,balik hari je...
sabtu 8.10.2011
kul 3 pagi berinai kan dua2 pengantin wakakakakakakakakkaka ambik........so lambat lah aku tidur....
dtg tengok dewan okay ker x, siap2.... gi dewan semula...y mana sempat tegur2 ade angkat tangan jer...pastu sibuk dgn rombongan sebelah hihihihihihi.....letih tapi aku puas hati keje aku...sebagai wedding planer along 
(walaupun xder org puji kecuali along dgn k.long)


ape2 pun alhamdulillah.......segala penat, letih, marah, sedih,macam2 lagi aku tinggal kan bersama majlis yang telah selesai........so sekarang saya xmarah kat sesapa....(buruk2 pun keluarga saya juga)
mohon maaf jika dlm blog nie ada y membaca terasa tapi ini luahan hati seperti y diberitahu saya dah okay now......apapun selamat berbahagia Along, Angah tue sentiasa dlm doa saya....


(sedih: saya xleh manja dgn along lagi wwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)



2 comments:

  1. eh eh saya pun ada cakap pe akak wedding planner yang terbaek pe.... kecik ati la cenggini.. Akekekke

    ReplyDelete
  2. terbaek........sangat apepun tq tlg akak ari tue...

    ReplyDelete