ANUGERAH YANG MAHA ESA

ANUGERAH YANG MAHA ESA

Monday 15 August 2011

sayu

tetiba sayu rasanye...bulan puasa makin penghujung...adakah tahun hadapan dapat menempuhi ramadhan lagi.???????????? bila dipikir-pikirkan kali ke3 beraya tanpa anak@ baby.......sunyi rasanya...anak orang lain dah boleh berjalan tapi aku mengira-mengira bila nak mengandung......xlama lagi masuk tahun ke3 aku kahwin bila nak timang anak sendiri.........
YA ALLAH BERILAH REZEKI ZURIAT KEPADA KU UNTUK MENAMBAHKAN KETURUNAN KU......SEKURANG-KURANGNYA BILA AKU TIADA DIMUKA BUMI INI ZURIAT KU DAPAT MENDOAKAN AKU DAN SUAMI AKU KELAK......AMIN...

2 comments:

  1. sabar yer kak, ada hikmahnya apa yang berlaku.. Mana tau ada rezeki akak nanti dapatlah kembar 2 ke 3 ke...
    Akak sabar tau.. Irfan Naufal kan ada? hehehe

    ReplyDelete
  2. hihihihihih...irfan pun dah jauh dah sekarang huihuhuhuhuhuh.........ape pun terima kasih semoga doa ana....dimakbulkan InsyaAllah

    ReplyDelete